kiss me

Hua, så lite kvar nu innan skolan börjar. Imorgon börjar återigen söndagsångesten, kanske låter kult? Förhoppningsvis hittar jag på något roligt ikväll, annars blir det hemmaläge. Vi får helt enkelt se. Hade iallafall skittrevligt igår. Julia bjöd på grillat och det är ju alltid gott. Sedan satt vi i deras inglasning hela kvällen innan vi åkte in till stan. Jag var nykter och min plånbok har aldrig mått så bra som den gör idag, 50 kronor var det enda jag la pengar på i igår och det var på skjuts. Känns bra!
 
Om en stund blir jag hämtad för att åka ner på bsk för samling. Bortamatch står på schemat och som vanligt hoppas man på vinst. Det är ju alltid trevligt de hurrni. Så nu måste jag packa lite innan jag åker, hejdåhejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0