kevlarsjäl

Ja den här dagen är väl inte särskilt annorlunda jämfört med dom andra. Förutom körlektionen jag hade imorse då. Det var en mardröm att kliva upp, måste börja vända på dygnet nu annars kommer jag vara död när skolan börjar. Allvarligt, det var bara tur att min hjärna hann vakna innan jag skulle köra, hade kunnat blivit en krock eller tre annars. Haha.. Jag hade tydligen bokat in 80 minuter, vilket jag inte ens visste om själv. Haha duktigt! Det gick iallafall bra, så om nån månad kanske jag också har körkortet i handen jag också. Det hade varit nått de hurrni!
 
Efter det har jag sett på film bara, och ätit middag. Ska försöka göra mig själv till människa, för sedan ska jag med Elin och Elin in till stan och kika på fotboll. Har jag inte träning så ska jag se på fotboll, haha japp, ni har nog fattat nu vad mitt liv består av, typ.
 
Imorgon tänkte jag sätta mig och kolla på nå faser, måste greja teorin också om detta ska gå vägen. Sedan lite träning innan vi ska käka middag och så för att fira Julia. Trevligttrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0