japp, så äre

Uppdateringen är dålig och tråkig, har inga nya bilder att bjuda på och ja, det var väl det.
 
Efter maten och allt det där så följde jag med Elin, Micaela och Elin till ingenstans och såg på timrås herrar. Dom vann matchen och vi åkte hemåt igen. Har varit pigg och glad hela dagen och sen blev jag så trött att jag knappt orkade prata mer. Har så jäkla ont i kroppen att jag känner mig lite negativ, varje rörelse gör att det gör ont nånstans och nu är det dags att börja klaga på armbågen igen. Borde kanske gå och besöla naprapaten igen som kan säga några kloka ord till mig.
 
Vill sova men ändå inte, så jag lär ligga här vid datorn och sedan slå på en film innan jag somnar. Imorgon ska jag sova ut och jag skiter i om jag sover bort hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0