japp japp

Vilken jävla dag. Skön till en början, men sen vet jag inte vad som hände. Efter middagen fick jag så jäkla ont i ryggen att jag inte ens kunde stå rakt, kunde knappt sitta och det var omöjligt att ligga ner utan att det gjorde ont. Så imorgon bokar jag tid hos sjukgymnasat och avbokar halkbanan på tisdag, detta håller inte. Så what to do?
 
Hur som haver. Skolan drar som sagt igång imorgon igen, tiden har gått jäkligt snabbt och nu börjar jag mitt sista år. Ska promenera upp med Fp, skulle behöva en rullstol men det ska väl gå på nått vis. Jennifer följer med hem och sedan ska jag upp på träningen och prata med tränaren. Nu är det bara att återgå till rutinerna igen.
 
Till helgen vankas det bio och idyllen, låter som en bra helg må ja säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0