godnatt

Idag har jag kommit hem. Ätit mat hos Ellen. Kommit hem igen. Legat i sängen. Ätit kinamat som jag är skitless på. Legat i sängen mer. Sett på film. Sett på tv. Spelat facebookspel. Och hostat sönder allt som går att hosta sönder. Det sistnämnda kanske låter kult? 
 
Imorgon ska jag ta en buss som går strax efter 8 och sedan sitta i stan i en timme och inte göra nånting. Halv 10 ska jag vara hos naprapaten för att kolla upp höft och rygg, så vi får väl se vad domen blir. Vila? Övningar? Slutet på fotbollskarriären? Haha nädå, det var att ta i. Jaja, sen är det iallafall skola till 4. Träning och sedan läggdags. Låter som världens längsta dag, så nu ska jag sova.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0