face of a faith

Känner lugnet, ligger i sängen och njuter bara. Mitt schema är så fantastiskt jävla bra att jag skulle kunna tjata om det varje dag, hela tiden. Imorgon börjar jag halv 2 och det tackar man ju inte nej till direkt, svenska och fotografisk bild sen tar jag mina ben och vandrar hem igen. Magiskt? är frågan, svar ja.
 
Idag har jag varit med Nellie på riskettan och jag känner mig väl inte direkt klokare, en vettig människa fattar allt det där redan och nästan -1000 spänn känns fan inte gott i plånboken nu eller. Men det måste ju göras, så jaja. Sedan blev jag avsläppt på ishallen för att jobba några timmar. Har varit hemma ett tag nu och det är alltid lika skönt att få lägga sig efter en jobbkväll. Speciellt när man vet att man inte alls har någon bråska till att sova. Alltså mitt schema, lööööööve it! Haha..
 
Imorgonkväll ska jag prova på att träna, ryggen mår bättre och förhoppningsvis fortsätter det så. Vill ha helg också, den är planerad och jag tror den kommer bli skitbra. Så ja, hejdåå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0