call me

Gokvällens, läser lite bloggar och så innan jag ska stänga ner. Ska upp tidigt imorgon då vi ska jobba på mittnorden med lagen, och jag hade turen att få ett pass som börjar 07:00 på morgon. Wohoo! Men jag har hellre det och slutar 15 än att ha det som slutar sent på kvällen, så jag ska väl vara nöjd. Hur som haver så är jag kisokmongo tillsammans med Eva imorgon, inte farligt alls. Att få kika på fotboll medans skadar ju inte heller så.
 
Idag har jag som sagt varit på birsta med Jullan. Sedan skjutsade Fp ner mig till bsk där div 3 spelade, och när den var slut blev jag avsläppt hemma hos Ellen. Vi har pratat av oss och skrattat en hel del också, så kort stund men ändå väldigt trevligt. Det tackar vi inte nej till!
 
Efter arbetspasset imorgon åker jag hemåt och fixar mig innan jag drar på nya äventyr med några tjejer, blir nog roligt de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0