california king bed

Haha alltså min vardag ser ganska nästan exakt likadan ut nuför tiden. Sänghäng såklart!
 
Igår kom Julia förbi och var med mig en stund. Låg i soffan och gjorde ingenting typ, pratade, ja det var väl det. Sedan åkte jag och mamma in till stan och skrev in mig på körskolan. Köpte teoripaketet och bokade även en körlektion, läskigt! Haha jag är så töntig, kan ju fan köra bil men när det gäller körlektioner så får jag för mig att jag inte ens kommer kunna starta bilen liksom. Ja, vi får väl se! Kanske slutar med 100 lektioner och ett konto som står på minus innan det är klart, vem vet..
 
Hur som haver så skickade Mikaela ett sms igår och planerna började smidas, efter träningen fixade jag mig och så och sedan åkte jag hem till henne. Emelie fyller år idag så vi drog ut igår. Emelie var på hugget och jag skrattade mig igenom kvällen åt hennes skönsång, haha! Sedan fick vi skjuts hem och jag sov som en gud. Trots få timmar i sömn så klev jag upp imorse då jag skulle följa med familjen och moster till boda borg. Har varit där en enda gång och det var typ 10 år sedan, samma sak med dom andra. Haha vi klarade en enda bana, och sedan for vi hemåt igen. Käkade donken och sedan la jag mig på en gång. Skulle ta mig en tupplur och tre och en halv timme senare vaknade jag och då var bara Michaela kvar. Lagade middag åt oss och sen satt vi och pratade ganska länge om alla tonårsproblem som 14åringar har, känner mig jäkligt vuxen som ba, aamen på min tid blablabla. Haha..
 
Imorgon vankas det presentköp och födelsedagsfirande och ännu mer utgång. Pengarna rinner iväg, men så är det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0