2 cool 4 school

Hejhejhej påre. Jag blev klar för en halvtimme sen och väntar nu in bussen som går vid 12. Hade egentligen tid till att duscha och fixa håret, men det orkades inte. Istället går jag med hästsvans och känner mig hemsk, haha menmen. Idag är det riskettan med Nellie och jobb på hockeyn som gäller, jepp.
 
Igår satt vi och jobbade med projektarbetet hela dagen, känns bra då vi är en grupp på 5 med en förhoppningsvis grym idé, men jag tror det blir bra! Jennifer följde med hem när vi slutade och vi såg på film bara, väldigt skönt må ja säga. För en gångs skull känns det faktiskt roligt med skolan, har haft sån jäkla ångest innan vi började men nu är det bra igen. Mitt schema kommer från himmelriket och nu är det bara att köra, känner mig peppad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0