vad kommer hända nu?

Ojoj vad detta lov har gått fort alltså, för snabbt. Känns förjävligt helt enkelt.

Moder jord skjutsade mig till kansliet förut. Sen åkte vi vidare till hudik. Vi förlorade matchen, för vi var dålig. Det var skittråkigt att spela fotboll idag, och jag glömde mina fotbollsskor hemma också. Naturligtvis.

Efter matchen köpte vi med oss donken och käkade i bilen, heaven!! Och sen var vi hemma igen. Nu ligger jag ute i stugan och försöker att inte somna. Är så trött, men jag vill se big brother ikväll så jag ska hålla mig vaken. Sen kan jag sova. Måste komma ihåg att ställa idiotalarmet också så jag kommer upp imorgon. Gud vad det känns tråkigt med skola igen. Men jag åker till stockholm till helgen, så det ska iallafall bli trevligt.

Idag blev jag förvånad, lite ledsen i lillhjärtat mitt, nästan orolig. Det känns så konstigt bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0