nikon

Att sömn gör att dagarna går så snabbt ibland. Jag hade ställt alarmet på elva imorse för att inte sova bort dagen, men jag råkade snooza lite.. Också fick jag sms av tränaren att matchen idag blev inställd, så då kunde jag ju lika gärna sova lite till. Haha ja eller hur, jag vaknade 15:27 för att vara exakt, oups.. Blev less för att min plan om att inte ens sova till typ halv två, hade skitit sig för längesen. Men sen insåg jag varför detta hände. Jag som vet hur jag blir om jag inte får sova som man brukar göra och så vidare, så jag skyller allt på fredagsnatten, helt klart. Det är inte alls konstigt att jag sov till halv fyra idag.

För att göra allting lite roligare så ska jag försöka börja ha med mig systemen mer. Eller mer, i huvudtaget borde jag nog säga. För den brukar för det mesta ligga och ruttna i princip. Så ja, det ska jag försöka med. OCH det va det. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0