upp och ner

Veckan har bara runnit iväg, känns bra! Det är typ 34 skoldagar kvar, cirkus 54 dagar kvar tills jag fyller år, och imorgon åker jag till stockholm med mamma för lite myspys. Kung kung.

Ikväll har jag tränat fotboll, eller tränat.. Är inte så pigg så jag försökte mest träna, gick väl sådar vaa. Sen kom moder jord och vi åkte hem. Duschade lite snabbt och sedan tog mamma fram godfika, så vi har haft soffmys helt enkelt.

Imorgon måste jag upp i tid, packa lite snabbt om jag hinner, och sedan åka till skolan och avverka några timmar. Sen hem en snabbis igen innan vi åker till tåget. Jag ska spendera två dagar med mamma i huvudstaden och det ska bli jäkligt trevligt, tar med mig kameran också så det händer lite här sen när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0