tröttttttt

Men hej. Söndag är här och det känns faktiskt förjävligt att vi inte är ledig imorgon. Men men, det är inte lätt alla gånger. Igår bestämde jag och Ellen att vi skulle göra nått. Sen ringde hon och sa att hon och Jonte snart skulle hämta upp mig för att åka vidare till Petter. Jahapp, sprang omkring i lägenheten och stressade som ett djur för att hinna byta om, jag låg ju här i sängen liksom.

Sen var vi där i flera timmar, och det var väl okej. Sen åkte jag hem, och sedan iväg igen. Gick hemåt vid 11 imorse och sedan somnade jag om och sov så skönt så. Då kom Jennifer hit och väckte mig mig. Sen gick vi och käkade, ligger här och är svinmätt trots att vi inte åt så mycket. Jennifer ska precis åka hem och jag tänkte slå på en dokumentär jag velat sett i några dagar nu. Så det är väl de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0