tidsfördriv

VILKEN VÄN...
*Vem är din allra bästa vän? (Om du måste välja en) - Jag kan inte säga en.
*Vem av dina vänner har du känt längst? - Ellen Källman
*Vem av dina vänner kan du säga allt till? - Jag säger inte allt. Men jag säger det mesta till Jennifer, Julia och Ellen.
*Vem av dina vänner såg du sist? - Bea Larsson
*Vem av dina vänner pratade du med sist? - Ellen på facebook
*Vem av dina vänner saknar du? - Alicia

HAR DU...
*Har du hånglat/strulat med någon av samma kön? - Ja
*Har du gjort något du inte borde ha gjort med någon annan? - Jaaja
*Har du tagit fel på dina känslor för en annan person? - Har jag säkert
*Har du blivit så full att du spytt? - Neje
*Har du festat flera helger i rad? - Joedå
*Har du spenderat mer än 500kr på alkohol på en dag? - Nej
*Har du liftat med någon du inte känner på fyllan? - Nepp

NÄR...
*När kramade du någon senast? - Förut
*När var du kär senast? - Om jag ens var det, så var det längesen
*När pussade du någon senast? - Pussade mamma förut :)
*När hade du ditt första riktiga förhållande? - Har nog inte haft nått.
*När grät du senast? - Till filmen jag såg inatt
*När sa du "jag älskar dig" senast? - Förut idag

Vad är det första du gör när du vaknar? - Kollar klockan.
Vill du ha barn i framtiden? - Ja
Hade du kunnat adoptera bort? - Ja det hade jag säkert. Men det skulle vara för att jag inte kan ta hand om det isåfall, inte för att jag inte hade velat ha barnet.
Har du en blogg? - Nehee?
Isåfall, varför bloggar du? - Det har blivit en vana skulle jag tro. Har ingen anledning, jag bara gör det.
Tycker du att du själv är snygg? - Haha nä
Har du ett rykte efter dig? - Det tror jag inte, inte vad jag vet iallafall
Snusar eller röker du? - Nepp
Ditt humör för tillfället? - Trött, men vill inte sova
Har du piercingar eller tatueringar? - Piercingar, tatueringar kommer senare
Gillar du skolan? - Nej
Vilken är din naturliga hårfärg? - Blond
Vad har du för hårfärg nu? - Brunt
Saknar du någon just nu? - Ja
Liknar du din mamma eller pappa? - Jag tycker pappa. Men många säger mamma. Så jag vet inte.
Hur lång är du? - 176 cm.
Hur var du som barn? - Blyg, gnällig, grinig, fast jävligt glad, slamsig, pratig, lång och stor. Ungefär som nu, haha

Kommentarer
Postat av: licke igen

JAG SAKNAR DIG MED <3

2012-04-16 @ 22:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0