the party song

Hej bloggen.  Älskar att det är bara lördag, för det känns som att det är söndag. Dock hade en söndag inte gjort så mycket, det är ju trots allt lov. Men ändå.

Det blev ändrade planer igår, vi gick till Jonte istället för att åka till Anny. Så jag och Julia gick bort efter att jag hade fixat mig. Ellen och Anny var redan där, sen kom Alicia också. Mycket folk, och trevligt var det också. Sen gick alla bort på parken och vi tjejer var kvar, då kom Beus dit också. Dansade och fulade oss, sen bestämde vi att vi också ville på parken. Så så fick det bli. Var där till strax efter ett, sen lunkade jag och Julia och skulle hämta saker hos Jonte. Väl där blev det att vi blev kvar, så inatt fick det bli soffhäng. Har vaknat 23255 gånger hela morgonen, och sen gick det icke att sova mer. Så då blev det ännu mer soffhäng och sedan gick vi tjejer och åt på cosmos.

Jag kom hem för en stund, och nu har jag intagit sängläge. Bra skönt må ja säga. Här lär man ju ligga hela dagen, tror jag ska hänga med Källman ikväll, så vi får väl se hur det blir. Nu ska jag göra nått annat, lite GA kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0