såja

Jag hatar dagar när det känns som att ingenting går bra. När det värker i hela kroppen, när allt bara känns fel. Jag hatar dagar då man försöker och försöker vara så bra man kan, men det inte går. Den där känslan att man är ensammast i världen, när man inte är det. Känslan att man inte räcker till. Den där känslan när man känner sig äcklig, ful. Jag hatar när man känner sig världelös och misslyckad, för att man inte lyckas med det man vill lyckas med. Jag hatar när det känns som att alla säger saker bakom ens rygg när man går förbi, speciellt när det faktiskt är så ibland också. Den där känslan att man inte orkar med nånting. Känslan att allt är skit, när man egentligen har det bra. När man blir less över småsaker. Jag hatar när det känns som att man inte kan bestämma sig om nånting. När allt bara är suddigt. Som idag.

Kommentarer
Postat av: beatrice

hahahdet är så jävla läskigt, det ser ut som att det står någon bakom dig på headern, men det är bara en poster eller nåt. scaryyyyyyyyyyyyyy!!!!

2012-04-16 @ 22:01:13
URL: http://beaboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0