ring ring

Sitter i Julias kök och chilledillar lite, har slingat hennes hår och nu väntar vi med spänning på resultatet. Kan ju lätt se hemskt ut, men stjärnfrisören brukar lyckas ;) Haha..
Vaknade av mig själv vid 10 imorse i panik, jag trodde att jag hade försovit mig. Men insåg att det var en jävligt skön halvtimme kvar innan alarmet skulle ringa. Så då sov jag vidare. När klockan väl ringde var jag helt död, hade kunnat lega kvar där än. Men jag ringde till Jullan och tillslut så fick hon upp mig. Fixade mig lite snabbt och började sen gå till busshållsplatsen.
Kom hem från birsta för nån timme sen. Hade ingen lust att handla nånting, men lite smycken fick jag med mig ändå. Och nu håller vi som sagt på att fixa Julias hår. Mer än så har jag inte att berätta. Ska snart hem till Lemons och sen kanske det blir bio med dom ikväll. Eller så blir det hemmakväll, eller så gör jag något annat. Vi får helt enkelt se. Imorgon vankas det iallafall match mot sund, spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0