out of the dark

Är trött, för trött. Har huvudvärk också. Myspys. Alarmet ringde iallafall vid elva imorse, så det var bara att kliva upp och börja packa. Strax innan tolv kom Anna och hämtade upp mig, och sedan en liten samling vid ncc innan vi åkte vidare till Sollefteå. Vi hade träningsmatch mot Remsle, som slutade 3-3. Ganska tråkigt då vi skulle ha vunnit, men men! Så kan det gå. Jag stog inte idag, så jag duschade när jag om hem istället. Bilresan var tråkig och det var så jäkla skönt att komma hem igen, åt sallad och la mig sedan här ute.

Ikväll tror jag att Bea och Nellie ska komma, spelkväll eller något liknande. Vi får väl se vad som händer. Men nu ska jag sukta efter kläder, pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0