nothing compares to you

Som jag skrev igår så funkade filmen, och den var bra också. Så fin så, släppte nog nån tår eller två. The Vow, magiskt snygg Channing Tatum är också, oh my god.

När jag stängde av var väl klockan närmare halv 5, oups, tiden gick visst fortare än jag trodde. Och det resulterade i att jag vaknade klockan tre idag. Haha det var den dagen de. Jag klev iallafall upp och vek och hängde upp lite tvätt. Sen åt jag frukost, och sedan la jag mig i soffan och vilade lite. Lemons kom hem och jag gick ut och la mig här. Minns inte vad jag gjorde, men sen började träningen närma sig, så jag gick in och bytte om. Jag och Madde tränade med ulaget idag för att hjälpa dom lite, och det var på grus. Åh hua säger jag bara, men det gick väl bra till och från. Sen glömde mamma att hämta mig, haha tack för den! Men det löste sig ändå.

Efter jag duschade la jag mig i soffan och kikade lite på tv med mamma bara. Och nu är jag här, tänkte se några avsnitt av GA. Sen ska jag försöka att inte sova bort morgondagen. Har träning på kvällen också, som alla andra dagar den här veckan. Har match både lördag och söndag också, trevligt. Vilket liv alltså, fotbollsliv. Men men. Jag väljer ju det själv så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0