moon and moon

Guuuuud vad trött jag är. Skulle jag lägga mig ner nu skulle jag somna på några sekunder, om det ändå vore så om kvällarna, det hade varit nått de. Idag känns det som att vi har haft genomgång på alla lektioner, om det var så minns jag inte ens, men det kan nog vara så. Jag började iallafall dagen med nationella i speaking, och det gick väl bra. Jag pratade inte svenska iallafall som jag gjorde förre året, haha oupsi. Sen har dagen som sagt bestått av tråkiga lektioner.

Om en halvtimme ska jag gå ner till bussen, jag ska in till stan och gå på bio med Jennifer. Dock är mitt busskort borta, la det och några andra kort nånstans innan vi åkte till Thailand, och nu hittar jag dom inte. Bra gömställe må ja säga, alldeles för bra. Men det ska iallafall blir trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0