men lägg av

Jag älskar att min säng är nybäddad. Slår fan de mesta det. Skulle kunna ligga här förevigt, iallafall om någon kommer med precis den mat och dricka jag vill ha, om mina vänner kommer hit ibland och har världens jävla party, om jag får spänning, och om jag får internetshoppa och allt blir levererat bredvid sängen. Ja då hurrni, då skulle jag nog kunna ligga här resten av livet. Fast det bästa vore ju kanske om jag bara kunde glida omkring i den här. Åka med den till skolan, fööööör där måste man ju vara blablabla. Till birsta och shoppa lite. Ligga i den på fester och chilla. Ha med den på flygplan när jag reser, för dom stolarna är inte att leka med eller. Den här sängen hade kunnat varit bra till mycket den kan jag lova er.

Haha, skrattar inombords åt mig själv. Klockan är snart tre på natten och här ligger jag och pratar om en säng. Vilket liv. Jag har iallafall sett klart New Year's Eve nu, mycket bra, mycket bra. Och nu ska jag slå på nästa. Är helt inställd på att jag måste se den, så nu ber vi till gudarna att det är bra kvalle och allt dedär. Den är ny så man vet ju aldrig vad som händer. Fast å andra sidan så hoppas jag att det inte funkar, för då får jag sovelisovaaa.

Kom precis fram till att jag inte borde nattblogga, allt blir så konstigt då. Så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0