let's bowl

Om exakt en timme kommer moster och hämtar upp mig för att skjutsa in mig och Alvin till bowlingen. Ska umgås lite med kusin och visa honom hur man vinner i bowling, det är planen. Sedan får vi se vad som händer, har inte planerat nånting så jag lär märka helt enkelt.

Hade förövrigt väldigt trevligt igår. Julia och Jennifer var här och vi käkade gomat och pratade om livet, blir lätt så ibland. Sen rörde vi oss vidare och hade mer trevligt. När jag kom hem inatt så ställde jag mig och diskade, kopplade tillbaka högtalarna där dom ska vara, gick ut med skräppåsen, ja, städade och så helt enkelt. Så när jag vaknade imorse och insåg att all städning var klar så älskade jag mig själv, bra jobbat!

Nu måste jag börja fixa mig. Har duschat men sitter fortfarande i sovtröjan. Man vill väl se ut som en människa när man ska ut bland folk. Måste börja ladda inför bowlingen också, kan.inte.förlora.mot.Alvin.som.är.tolv.år.... Haha hejdå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0