it's been long time baby

Känner mig fruktansvärt trött just nu, å hua.

Vi vann matchen igår, wohoo! Så det var kul. Efter den skyndade jag mig hem och duschade, klädde på mig och så, sen vandrade jag bort till Julia. Började laga mat och sen åt vi, bra gott! Sen hamnade vi i fagervik, och många timmar senare åkte jag hem. Man kan ju säga att jag slocknade på en gång, haha.

Ellen ringde imorse och väckte mig, och det var nog bra det. Vaknade upp och var väldigt pigg faktiskt, så det var skönt. Dock har det övergått till en obeskrivlig trötthet nu. Men men. Låg iallafall här och skrattade med Ellen i luren, trevlig morgon. Sen gick jag in och duschade, åt lite frukost, gick ut, intog sänglänge. Och snart ska jag iväg till kansliet för samling. Jag ska till hudik med ulaget och spele litt fotboll. Det låter kul va?

Imorgon börjar skolan, och idag är jag svintrött. Såhär känns det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0