i'm not gonna miss you

Färgning av hår och ansiktsmask är nu avklarat. Nu ska jag bara in och borsta håret osv innan jag åker in på birsta en snabbis. Jag har ingenting att skriva egentligen, så jag vet inte varför jag ens uppdaterar. Ganska onödigt, men men. Det får tiden att gå iallafall.

Jag gruvar mig för träningen, och det är så tråkigt att lovet bara rinner förbi. Visst, det är bara tisdag än. Men snart är det sen söndagskväll och jag är less för att skolan börjar igen. Dock är ju nästa lov sommarlov, så det är ju bra. Men tiden får gärna gå jävligt snabbt. Vill ha måndag och mina betyg. Vill ha tisdag och min 18årsdag. Vill ha gatufesten och alla sena sommarkvällar. Åh..... Nu måste jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0