idioti

Idiotiska grannar jag har alltså. Låg här och hade det tyst och stilla framför datorn. Ligger och grinar åt SATC och njuter av helgens sista timmar. Också kommer dom hem och nu hör jag ju fan inte ens vad jag själv tänker. Dom pratar så jävla högt och jag skulle fan behöva berlinmuren som vägg för att inte höra dom. Ikväll lär dom väl spela musik i vanlig ordning så man inte kan somna heller. Nä hurrni, nu är jag arg.

Ligger iallafall som sagt och kikar på SATC. Näst sista avsnittet och jag vill inte att det ska ta slut. Den där dokumentären jag skulle se var ju på nått konstigt språk så den sket sig. Annars har jag inte så mycket för mig. Imorgon är det återigen skola. Sen blir det träning innan jag vandrar bort till Jontes lägenhet och umgås med tjejerna. På tisdag är vi ledig från skolan och senare på dagen åker jag till hudik med laget för seriepremiär. Spännande! Känns skönt att det vi har tränat inför sen efter förra säsongen äntligen är här, sommaren börjar närma sig också. Har varit soligt idag, det tackar vi för!

Men nu ska jag grina lite till åt detta, och sedan blir det väl mer sänghäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0