how to love

Med tanke på min sena natt så tog jag en härlig sovmorgon, till två för att vara precis. Slog på en film igår, såg i 20 minuter tills jag insåg att jag hade sett den. Så då slog jag på nästa. Jag fick kämpa mig igenom den för att jag var så trött, men det gick.

Idag kommer Lemons hem och jag ska dit senare. Måste bara på nått sätt få dit alla mina grejor, så tänkte ringa moder jord senare och be henne hämta mig. Sen ska jag inte göra något mer. Måste städa ute i stugan iallafall, det har sett ut som ett bombnedslag sen jag kom hem från Thailand, vilket var ett tag sen nu. Så det är dagens plan, men först: Äta med papi.

Your lips, my biggest weakness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0