hehe

Vilken fin ledig dag. Jag mötte upp Jennifer på bussen, sen vandrade vi upp till bion. Som förövrigt var skitbra, typ överdrivet bra. Popcornen smakade bra också. Sen kom Bettan och hämtade oss, åkte förbi på några ställen och sedan for vi hemåt igen. Ikväll har jag bestämt mig, och jag skiter i att ni inte fattar nånting om vad jag pratar om nu.

Sängen är iallafall magisk ikväll. Är svintrött och nu känns det så jäkla skönt att äntligen få ligga här. Jag tänkte slå på ett avsnitt av grey's innan jag slår igen för ikväll. Imorgon väntas veckans skönaste sovmorgon, och sen på kvällen har jag träning. Och så kommer min torsdag att se ut, lovet börjar imorgon också. Åh, nu är allt så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0