grow up

Trots att jag knappt äter godis, förutom choklad då. Så vill jag ha mitt påskägg som jag fick av mormor i helgen. Inte för att jag är särskilt hungrig, jag vill bara ha. Också vill jag hitta ny fin musik, men det gör jag inte. Jag lyssnar på samma gamla låtar om och om igen, dom är lika uttjatade som igår och alla andra dagar innan dess. Så nu kan väl nån människa bara börja producera fina magiska låtar, till mig, det hade varit bra det. Då hade inte mina kvällar, som denna, varit lika meningslösa. Men till helgen, då vill jag göra nått som inte är meningslöst och tråkigt. Jag ska nog höra med mina vänner om dom vill joina mig. Och annars, jag har inge mer onödigt jag vill säga tror ja. Förutom att jag längtar tills jag fyller 18. Det kommer nog bli en fantastisk dag. Det spelar ingen roll om jag kommer sitta hemma och ruttna. Det spelar ingen roll om vi har grislöpträning med laget. Det spelar ingen roll vad som händer. För jag har längtat till den här dagen sen jag var 14, och nu är det så nära.

Men nu tänker jag inte fortsätta tjata. Så heidoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0