ful

Bea kom till mig igårkväll, vi slog på några filmer och bara var. Skönt. Sen somnade vi, och inatt vaknade jag helt andfådd för att jag hade haft en mardröm, hatar sånt. När jag väl hade somnat om så drömde jag bara en massa mer konstigt. Ímorse när jag vaknade var Bea spårlöst borta, hur kunde jag inte vakna när hon gick? Det är dagens gåta de. Men men, jag klev iallafall upp och åt lite frukost. Sen började jag städa här ute, och nu ser det lika mysigt ut igen. Bland det bästa som finns är städat rum, och nybäddat, som nu. Himmelskt! Har hängt in alla kläder som låg på golvet, vilket var i princip allt jag ägde. Nä, men nästan. Har dammat och dammsugit. Slagit på tvätt och bytt sängkläder. Så fint så. Nu tänkte jag gå in och färga håret, slänga på en ansiktsmask och kika lite på tv kanske. Jag och Johan ska in på birsta vid 4 och handla en present till Jens, han fyller 40 idag, så jag måste snabba på lite om tidsplanen ska hålla.

Annars då? Ikväll har jag löpning med laget, fyfyfyyfyfyfyfyy. Hatar att springa. Men nu ska jag gå inåt.


Haha hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0