fribiljett mot himlen

Min kropp smärtar. Ett löpningspass senare och jag sitter nerbäddad i sängen med onepiecen på. Så otroligt, otroligt skönt just nu. Löpningen gick dålig och jag hatar verkligen att springa, men nu är det gjort. Och förhoppningsvis känns det bättre och bättre för varje gång, det är väl så det går till.

När jag kom hem var hela huset fullt av Jens släkt och kompisar, vissa på in och andra påväg ut. Halvkramades med Lemons och hoppade sen in i duschen. Tänk dig en varm skön dusch, efter ett kallt jobbigt utepass. Heaven! När jag dragit på mig heldräkten tog jag mig lite fika innan jag gick över hit.

Jag och Johan åkte ju som sagt in till birsta förut också. Köpte en present till Jens, som ha förövrigt tyckte om! Och på hemvägen köpte vi med oss mat och åt i bilen. Trevligt, trevligt. Och detta är hur min dag har sett ut hittills. Kan inte tänka mig att det blir något mer, lite grey's påre här så! Imorgon vankas nästa träning, vi målisar ska dock hjälpa ulaget. På grus, mums! Så, så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0