en sista gång

Jag vet att min blogg är helt otroligt tråkig nuförtiden. Jag lägger inte ens in bilder längre. Men jag skyller på att kameran ligger och skräpar hos mamma, och att jag inte har någon ork till att gå och hämta den. Så kan det gå, helt enkelt. Men när jag väl har den i mina händer, så ska jag som sagt försöka ta den med mig.

Ikväll har jag haft träning, och jag har ont i hela kroppen. Men det rullade på iallfall. Imorgon slutar jag vid 4, och klockan 5 börjar jag jobba. Så jag ska nog chilla lite på skolan innan jag vandrar bort. Får inte glömma jobbtröjan. Får.inte.glömma.jobbtröjan.Får.inte.glömma.jobbtröjan.Får.inte.glömma.jobbtröjan. För DET min vänner, det skulle vara skitjobbigt att behöva gå hem och hämta den. Nä, det vägrar jag göra. Får..inte..glömma..jobbtröjan.. Bara för det så kommer jag glömma den, såklart.

Nu ska jag sova, och det ska bli så fantastiskt skönt. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0