då vet ni

Det har gått över 20 timmar sen jag skrev sist, så det är väl dags igen.

Alarmet ringde vid strax efter nio imorse, då klev jag upp och duschade. Sen käkade jag lite frukost med mamma och mormor innan jag åkte till skolan. Väl där så gick det ganska bra, fick saker gjorda så det kändes skönt. Sen kom mamma och hämtade mig. Kom hem, la oss i soffan och somnade båda två. Nån timme eller två senare klev vi upp och gjorde lite mat. Sen åkte vi på ica och köpte glass, och sen målade vi lite på Antons rum när vi kom hem. Och till sist la jag mig här ute, så here I am. Äter glass, kollar på lite serier, myser på bara. Mår fortfarande dåligt, men det är väl på bättringsvägen iallafall. Och det var min onsdag de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0