vår sista dans

jag har insett att min senaste kyss: var med en kompis :)
jag har insett att: man inte ska slösa tid på idioter.
jag lyssnar på: musik.
jag pratar: ibland jättemycket, eller så säger jag ingenting.
jag tycker om: mina vänner. musik. spänning. min familj.
jag avskyr när folk: ljuger.
min bästa vän är: jennifer, julia, ellen och alicia
min första bästa vän heter: ellen källman
kärlek är: världens finaste känsla typ.
bästa tiden i mitt liv var: är just nu. Iallafall det här året
om jag fick en sak i hela världen: så skulle det va en trisslott med vinst på hur många miljoner som helst.
när jag borstar tänderna: så tänker jag bara på att det är jävligt jobbigt typ.
när jag lagar mat: blir det faktiskt väldigt gott
jag tänder på: bra beröring.  
jag är rädd för: mörker ibland. höjder ibland. typ människor i mörkret
den värsta känslan är: osäkerhet. och ångest
den bästa känslan är: när man är svinglad och allt känns grymt
om jag var ett djur skulle jag vara: typ en fågel kanske. fast ne jag vet inte. vill inte va ett djur.
jag kommer alltid att vara: den jag är. haha
i sommar: har jag haft så jävla kul.
sist jag verkligen grät var: innan sommarlovet kanske.
jag kan: klaga
jag kan inte: sjunga
när jag vill tänka går jag: och tänker.
min mobiltelefon är: bra.
när jag vaknar på morgonen: njuter jag av min jävligt sköna säng.
innan jag går och lägger mig: så ser jag på tv typ.
just nu tänker jag på: att jag kanske borde börja med maten.
bebisar är: söta.
imorgon kommer jag: förhoppningsvis ha svinkul.
jag vill verkligen: vinna flera miljoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0