stone

Mtja. Sitter här i mörkret. Lyssnar lite på spotify och kikar runt. Tisdag, andra dagen den här veckan jag mår skit. Men vad ska man göra åt det då? Ikväll ska jag iallafall lägga mig och sova som en gud, det är planen iallafall.

Var trött som ett djur imorse när jag vaknade, sen vandrade jag iväg i regnet till skolan. Lämnade in en uppgift med Jennifer, skrev så jag fick skrivkramp på psykologin, fick mycket gjort på geografin, och satt över 20 minuter på min två-timmars bildlektion. Duktigt. Fick ett sms om att träningen var inställd ikväll också, blev lycklig då jag inte känner mig helt hundra, skönt att inte behöva göra nånting också. Sen när jag skulle gå hem, så hann jag knappt in på lundevallen så kom Jens åkande och plockade upp mig, fantastiskt.

Gjorde mig lite middag på en gång när ja kom hem, sen bosatte jag mig i soffan en stund innan jag hamnade här. Ska försöka hitta mig nån skjuts ner till fagervik en snabbis sen också. Får se hure går med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0