so sick of lovesongs

Den här dagen har gått snabbt. Klockan är redan halv fem och jag har inte gjort nånting. Har endast sovit bort dagen, men gud så skönt. Mår skit.

Ska ladda hem nån film eller två som jag kan se ikväll tänkte ja. Måste göra nån middag också. Kan hända att jag vandrar bort på ica och köper nått gott till ikväll, men det får vi se. Orken måste ju finnas där också.

Drömde hur mycket som helst inatt känns det som. I en dröm så fastnade min käke i nån konstig position så det gjorde skitont i tänderna på ena sidan, och nu har jag ont i tänderna på riktigt?????? Sen drömde jag att vi vann nästa seriematch mot Lucksta. Så när jag vaknade första gången imorse så låg jag och tänkte på hur skönt det var att vi hade vunnit, för nu var det verkligen bara en match kvar och den är avgörande. MEN så vare ju inte, haha. Ne nu ska ja kila. Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0