rest in peace

Hejsan. Ligger i sängen nu och ska snart se klart ett oth avsnitt. Har varit med Jennifer hela dan, och inte har vi gjort nånting. Ätit mat, pratat, ätit chips, sett på oth, och typ pratat. Inget vettigt egentligen. Så nu har jag ätit upp mig för ett år framöver, hua.

Tapetproblemet är ialllafall löst. Bad mamma ringa upp imorse eftersom jag ångrat mig, så efter en massa bildskickande och så vidare så lämnade hon tillbaka dom vi köpte igår och köpte nya idag. Så efter att jag har spacklat så ska dom upp, och det kommer förhoppningsvis bilder när allt är klart också. Vi får se helt enkelt.

Ne nu ska ja se klart oth innan ja somnar, börjar 11:10 imorrn. Jäkligt skönt.


Stefan Liv. Vila i frid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0