picture

Tjabba. Ska skriva lite snabbt nu innan jag intar soffläge. Blir lite sen middag till det också, fick bli så när jag inte orkat göra nån egen mat, så jag väntade in pappa ;)

Har suttit här hela dagen, inte gjort nånting annat förutom skola då. Som förövrigt gick fint som vanligt. Dock hade vi skolif kort. Så jäkla glad över att någon hade sagt det till mig, haha så där stog jag i mössfrisyr, fint!! Nejmen jag har ju lyckats sett förjävlig ut på dom där korten sen jag gick på sexårs, så det skulle nog kännas som ett misslyckade om jag skulle bli nöjd. Så jag ser det positivt och är nöjd över att jag "lyckades" ännu ett år, wohoo. 

Ne nu ska jag gå, ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0