long time ago

Gokväll. Dålig uppdatering nu och jag skyller på skola, fotboll, och inflyttning i stugan. Men nu är det fotbollsuppehåll och jag är snart klar inne i stugan. Så här ska det nog kunna ramla in lite fler inlägg. Iallafall så hade vi sista "träningen" ikväll och jag njuter fortfarande av lördagens vinst. Hua.

Dom senaste dagarna har varit super skulle jag väl kunna säga. Bra helg, och en massa fix inne i mitt rum som snart är klart vilket känns skitskönt. Men jag är skolless, fast snart åker jag och fina vänner till huvudstaden och kikar på lars, ska bli kul de.

Ska snart gå vidare till sängen och kika lite på tv innan jag somnar. Så nu avslutar jag denna roliga, men smärtsamma dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0