jar of hearts

Å ljuvliga dag! Mår mycket bättre nu, så nu ska jag hålla detta humör.

Slog ju som sagt på en film igår, Bridesmaids, dock började den strula så då sket jag i den och slog på Another cinderella story istället. Kändes mer som en film för yngre men den funkade ändå. Sen när jag la mig i sängen kollade jag på Friends with benefits. Den var ju fan asbra den, så den ska ni se!

Sen somnade jag in väldigt skönt. Vaknade imorse av att Alicia ringde, sen en minut senare stog hon utanför dörren. Vi la oss i min säng och pratade lite, och nu har hon precis gått hem igen. Jag ska på samling om en stund och jag är fan skittaggad även fast jag inte ska stå idag. Måste ju vinna!

Och ikväll ska jag till Bea med några tjejer, blir nog väldigt trevligt de. Känner att det här är en bra dag, är på bra humör och jag mår inte illa längre. Grymt. Vägrar låta magen stå ivägen, så nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0