happiness

Tjatja! Är på bra humör såhär på en söndagskäll tjugo över tio. Har haft så jäkla ont i magen hela dagen och inte alls varit nå pigg, och nu börjar det sakta avta efter en t. Så nu försöker jag njuta av helgens sista timmar och blickar framåt lite. Jennifer hade länkat en hemsida med en massa fina thailandsbilder och jag blev återigen skitpepp. Tror att vi kommer ha så groteskt kul alltså! Ska på dessa månader som är kvar försöka inskaffa mig en kamera som jag kan ha med mig också, eftersom jag inte vågar ha med mig systemen då vi ska åka runt och så. Åh älskar lyckliga stunder som denna!

Fast att det är skola imorrn med ett psyokologiprov som jag inte kan så känns det ändå skönt. Veckorna får gärna rinna förbi nu känner ja. Snart LW, snart rihanna, snart thailand, snart 18. Ja hua, nu mår man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0