gone

Hej påre. Börjar nog bli lite sjuk. Sitter här och fryser, mår illa och min fina magont är här igen. Men men. Skolan gick iallafall bra. Hade ju knappt en hel lektion då jag var hos tandläkaren. Jag kom dit hur nervös som helst, men åkte därifrån väldigt nöjd. Inte ett enda hål och allt såg grymt ut, kingkers!

När ja kom tillbaka till skolan hade ju skol if samling och sen vare skoljoggen som gällde. Hörde att saften var väldigt bra blandad, helt perfekt. Dock inte konstigt då det var jag och Jennifer som var saftansvariga. Haha..

Alicia följde med hem en sväng efter vi slutat. Sen for hon och jag åt pannkakor, blev mätt som satan och sen dess har jag suttit här. Har inte allt för kul. Men ska väl ta och kika ifall jag har nå träningsgrejor hemma, hade ju varit bra då jag har träning ikväll. Nu ska ja gå, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0