du är allt

Hej påre. Har inte varit så aktiv dom senaste dagarna, men har ändå inte haft nån lust så.

I fredags åkte vi som sagt till Madde på tjejmiddag, alla åt god mat och vi hade väldigt trevligt. Och igår så åkte jag på match nere på bsk, som vi också vann med 17-0, vilket kändes jäkligt bra. Sen kom Jennifer hit och vi satt oss på mitt rumsgolv och käkade pizza framför en film. Sen åkte vi till Johanna en sväng innan vi for till Jennifer än en gång och sov.

Kom hem från Jennifer vid två typ, och sen dess har jag inte gjort nånting. Legat i soffan och kikat på tv, gjort middag och sen satt jag mig här. Ska till moder jord idag, så Jens kommer snart och hämtar upp mig.

Imorgon blir det mer skola, och sen ska jag spela match med Ulaget, och till sist så ska jag på nått vis ta mig supersnabbt till eon för möte. Men det löser sig, får göra ett körschema med mamma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0