dag 15

Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Känner mig hur löjlig som helst när jag skriver det här. Menmen.

Jag la iallafall alldeles för mycket "tid" på en person där ett tag. Eller ett tag, ganska länge rättare sagt. Och det finns ingenting jag ångrar så mycket som det. Idag förstår jag inte hur jag kunde låta mig själv vara sådär så pass lång tid. Väldigt meningslöst och onödigt.

Men för ett år sen släppte jag äntligen taget helt, och sen dess har jag enligt mig själv, varit en helt annan människa. Jag blev mycket gladare och har haft världens bästa år efter det.

Så ni som går och tänker på en och samma person hela tiden, som känner sig helt nere på grund av det. Släpp taget. Jag vet att det är bland de svåraste, men det är bara att bestämma sig. Det är helt klart det bästa jag gjort, och jag lovar dig att du kommer må hur mycket bättre som helst. Det är värt det. Finns det en så finns det flera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0