chicken dinner

Men hej. Jag vet att uppdateringen suger, men jag har helt enkelt inte haft tid. Men jag kan ju ta och berätta lite om det som varit.

I tisdags kom jag hem och åt mig så jävla jävla mätt, hua... Sen blev det lite spontant att jag följde med Alicia hem och umgicks med henne där. Vi slog på Eden lake, och fyfan va arg jag var. Jävla psykmänniskor. Sen gjorde vi det vi alltid gör, pratar och skrattar. Vi hann gå på ica två gånger också, haha.

Igår så cyklade jag först till mamma innan skolan för att hämta några tröjor. Sen gick jag från henne till skolan och var rätt less när ja kom fram, så Jennifer fick stå ut med en äckligt irriterande Sara där en stund, vilket aldrig är meningen. Men men.. Sen blev vi hungrig, så efter lite smsande så kom Johan och hämtade oss på skolan. Vi åkte till Indiana och käkade gomat där, väldans trevligt må ja säga. Sen skjutsade han tilllbaka oss, vi gick på våra lektioner och strax innan 4 gick vi bort till Eon för jobb. Vid tio kom jag hem och somnade in så fort jag la mig typ.

Ställde klockan på halv nio imorse, och när jag väl stog i duschen insåg jag att vi inte börjar förän fem i halv två idag. Så jag sitter här än och låter håret självtorka, ingen bråska nånstans. Ganska skönt ändå.
Ikväll väntas målvaktsträning innan jag åker hem och sover som en gud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0