able

Godmorgon! Blev klar snabbt idag, fast att jag nu för andra dagen i rad, inte kliver upp alldeles för tidigt. Har till och med hunnit duscha, imponerande!

Igårkväll satt jag och grejade med telefonen i nästan två timmar. Vet knappt vad jag gjorde, men typ ominstallerat kanske? Ja jag vet inte. Men grejjat med appar och så har jag också gjort iallafall, så nu är det som jag vill. Fyllde även på telefonen imorse, så nu jäklar.

Ska snart gå bort till skolan, två lektioner och sen kanske jag käkar eller nått med Jennifer. Sen ska vi jobba. Det börjar se fint ut på thailandskontot ;)

Ne nu ska ja kila. Lär ju komma upp nån uppdatering under dagen då blogg.se finns som app nu. Kingkers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0