school of rock

Namn: sara
Alias: sara
Ålder: 17
Bostad: hus, och lägenhet
Avskyr: idioter. att vara äckligt mätt. och när det är riktigt jävla iskallt ute
Tycker om: att känna mig som världens gladaste. bra fint de.
Ditt bästa minne: det vet jag inte. men thailand blir nog det bästa skulle ja tro.
Ditt sämsta minne: 2009.
Pinsammaste du gjort: jag gör nog mycket pinsamt. men att skicka sms fel, när man skriver om den personen är alltid pinsamt. och det är ju jag rätt bra på.
Din bästa sida: jag är snäll
Din sämsta sida: jag skjuter upp saker alldeles för länge. och när jag har mens har jag kort stubin, hähä
Beskrivning om dig själv: skrattar mycket, är glad, stor, och ser ganska sur ut när jag kommer och går, men det är jag inte :)
Kärlekslivet: haha har inget kärleksliv alls ja eller, men jag vill väl ha
Vad finns i fickorna: i jackan så finns nycklar. och tuggummin
Bästa personen du vet: vänner, familj och släkt. omöjligt att välja en enda
Sämsta personen du vet: vet inte.
Drömyrke: det vet jag inte. nånting jag tycker är svinkul och som jag tjänar fina pengar på iallafall.
Dröm: att bli miljonär. att ingen i min närhet dör. och att jag får ett lyckligt liv.
Det första du tittar hos killar: det blir ju utseendet. ansiktet, kroppen. sen får man väl ta reda på hur dom är.
Det roligaste du gjort: har gjort mycket roligt.
Piercingar: 4 i öronen, och en i naveln
Tatueringar: ingen alls, men det kommer det å
Samlar på: samlade på skor förut, hade 60 par. men slängde nästan alla nu förutom conversen och några till par. så nej, samlar inte på nått.
Intressen: fotboll. foto. vara med vänner, och sitta vid datorn typ, haha. nej shoppa också.
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: det är bra :)
Favoritgodis: choklad, helt klart.
Är det nåt du absolut inte äter: ja hua. äter inte gröt. inte hemmagjord mos. inte senap. nej men jag kan inte säga allt, kommer ta hela dan.
Kläder just nu: svarta jeans, skjorta, och underkläder
Vad sa du senast: va äre för mat dårå???????????????
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken? men inte vet jag. vill leva här och nu
Sommarplaner: har inte tänkt såå långt än. men lär ju spela en del fotboll, förhoppningsvis jobba, och göra nånting annat kul.
Är du bra på matte: jag var. men mitt mattehjärna har gått i konkurs.
Fisk eller badkruka: badkruka. men jag var den största fisken.
Längd och vikt: 176, vikten vet jag inte. hade nog inte skrivit den här ändå
Hur många kuddar sover du med: fyra egentligen, men mamma tog en och ska köpa en ny. så jag har tre.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: en vän, min kamera, och en båt som är full med mat.
Morgon- eller nattmänniska: natt skulle ja tro. beror helt på.
Sparare eller slösare: både och. fast jag slösar mycket, men vill jag verkligen spara, så sparar jag.
Vem är viktigast för dig: min familj, min släkt, och mina vänner
Bästa film: finns ju så mångaaa.
Kommer du ihåg din första kärlek: jajamen.
Älskar du henne/honom fortfarande: nej eller
Har du några homosexuella vänner: inte va ja vet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: klart ja gör.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: vet inte riktigt om jag vet va det betyder. men vet jag det, så ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: max två. fast MAXMAX skulle vara tre.
Bio eller promenad: beror på med vem osv. men bio är ju så mysigt. fast promenad är nog lika mysigt om det är med någon fining
Rädd för insekter: jaaaaaaaaaaaaaaa äckligt
Äckligaste insekten: spindel helt klart
Största svaghet: spelar ingen roll vad jag gör så är det inte tillräckligt enligt mig själv.
Det här är jag bra på: att sitta vid datorn. sova. inte göra nånting. och äta mat. det är jag fantastisk på.
Chips, morötter eller godis: chips.
Pizza eller hamburgare? både och.
Skriver du dagbok? ne, men hade varit kult när man blir gamling om jag hade gjort det.
Stökigt eller välstädat? har stökigt, men vill ha välstädat.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? skulle jag säkert. men jag skulle vara så rädd att jag svimmade
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Hur är din drömtjej/kille? vet inte. perfekt för mig.
Hur många syskon har du? ett. + två låtsas
Vad är du mest rädd för? ibland är jag rädd för mörker, ibland för höjder, spindlar tycker jag bara är äckligt, och när det är mörkt ute och nån kommer. är rädd för att bli ensam också.
Saltar du på maten? nej, det gör jag aldrig.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? går samhälle, för att jag inte vet vad jag vill. och för att jag trivs här.
Anser du att du är stark? nja. fysiskt? inte direkt. psykiskt? har blivit starkare om jag säger så.
Brukar du sola? på sommaren när jag kan och vill. och när jag är utomlands.
Vad gör du om du får hicka? blir irriterad om det inte går över efter en stund.
Röker du? nepp
Snusar du? nej
Använder du knark? nejelle
Kaffe, te eller inget? inget. dricker inte varma drycker.
Har du en besatthet? min telefon. och datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0