Sjuk?

Känns jobbigt att att skriva, men jag kan ju va snäll och uppdatera lite. Är svinigt trött efter för lite sömn senaste två nätterna. Hade längtat efter att få gå och sova hela dagen igår, och efter nån timme efter att jag lagt mig så slår grannarna på musik på hög volym. PÅ EN SÖNDAG??????? Gick tillslut och hämtade öronproppar som tyvärr inte kunde utesluta ljudet av my humps med black eyed peas. Arg jag var, vågade dock inte säga till heller. Men å andra sidan är det ju rätt imponerande av dom att hålla igång hela natten, (även imorse!) och sen åka och jobba. Kan inte vara frisk. Jag blev iallafall inte det efter den här natten, tacktack.

Har mått illa hela dagen, och mitt huvud sprängs snart. Ingen skön kombination. Så nu har jag myst ner mig i sängen i hopp om att få sova nån timme eller två. Hade varit gudomligt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0