monday morning

Men godmorgon påre. Hade skitsvårt att somna igår, och var rädd att jag skulle va hur trött som helst imorse när ja skulle kliva upp. Dock var jag inte det, så det var ju bra! Blev klar för en stund sen, och idag tar jag på mig vinterjackan. Hua var kallt det är ute nu, inte okej! Fast det kan vara ganska skönt. Vintern är ju ganska mysig ändå. Men den dagen nån kastar snö på mig, puttar mig i snön eller liknande, dig kommer jag inte tycka om.

Åker lite tidigare till skolan idag, mamma började senare så då passar jag på att åka med hennne. Sen ikväll blir det ju fotboll med Jens, och sen skulle nog Jennifer sova här. Blir fint de.

Ne nu ska jag göra nått annat. Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0