Miljoner

ÄNTLIGEN så ligger jag i sängen, kanske hur skönt som helst. Tycker dock det är tråkigt att man ska va så jäkla trött om kvällarn och somnar på en gång när det väl blir helg, och på vardagarna så ligger jag och kämpar med att somna. Alldeles för dåligt kan ju jag tycka!

Har iallafall kommit hem från Jennifer för en stund sen. Har must på med henne och Jullan. Lagade god mat, jag åt mig alldeles för mätt, sen kikade vi på idol. Och det typ gjorde min kväll att Linni åkte ur, som jag har väntat! Haha.. Julia åkte hem, och Jennifer satt på mig en reflex och bad mig att gå lugnt hem, ja mamma sa jag och gick :p Fint att bossen bryr sig om en, hihi.

Imorgon ska jag sova ut, förhoppningsvis länge. Sen får vi helt enkelt se vad som händer. Blir iallafall jobb på kvällen.
Ne nu ska jag se klart på den här filmen innan jag stänger ner.

Över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0