Inga

Lite m har landat i min mage och jag somnar nog snart. Den här dagen har varit lite fram och tillbaka när det gäller mig själv, men det går bra. Har funderat på allt jag vill och varför jag inte fixar det. Vet även att jag gör vissa saker svårare för mig själv, så imorgon börjar mitt nya liv hade jag tänkt.

Börjar dagen med att åka tidigare till skolan för min och Jennifers redovisning som ska bli klar. Sen efter skolan åker jag nog bara hem och tar det lugnt. Vill på birsta men pengar måste sparas då jag snart åker jag till Stockholm med fina vänner. Fick dock lite pengar på birsta från gårdagens diplom, men det är det ju ingen bråska med så.

Nu ska jag se klart det här criminal minds avsnittet innan jag somnar. Laddar inför en nyare jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0